{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من به اندازه غم های دلم پیر شدم....

من به اندازه غم های دلم پیر شدم....
دیدگاه ها (۰)

قلب من خانه من...خانه زخم به تن....😔

غم دارم اندازه ‌...

#تکست #استوری #کلیپ #عمر #گذر_عمر #موی_سفید #زیبا #خاص #حر...

تو اوج جوونی پیر شدم 💔😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط