{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

&این هواااا رو میپرستممممم&

&این هواااا رو میپرستممممم&
دیدگاه ها (۲)

اوخدااااااااااامننننننننننننقربونشوننننبرمممممممم😭😭🎀💋💋

میشه بگین چرااا؟ 👈🏻👉🏻🥺

..........

من هنوزم به "قول انگشتی" اعتقاد دارم🙃

صداشو میپرستممممم🛐🛐🛐

این اهنگو میپرستممممم🛐🤌🏻😫❤️‍🔥Song Name:They don't know 'bout...

د اخه هواااا به این خوبییییییی🥀😮‍💨دوست دارین تو این هوا چیکا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط