{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

pov گوشی مامانم

دیدگاه ها (۱)

به به

بچها نمیدنم اگه از کسی اصکی رفتم ببخشید

نوی

تهیونگ عاشق میشود

وای گوشی نوکیا‌ .مامانم گوشی نوکیا داشت

وقتی مامانم میبینه من توی گوشی هستم 😑

اتفاقا منم دارم از گوشی مامانم استفاده می کنم😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط