{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قضیه منو یه بنده خداعه...

قضیه منو یه بنده خداعه...
قدیمیا میدونن...
دیدگاه ها (۲)

باع بنازم

اهنگ بَندری و (محلی و رپ) چرسی به اسم زار اونایی که نمیدونن ...

بفرما

حالا اینا پسرن یا دخترن؟💀😈

عیبابااا عیبابااا💔🔪قدیمیا میدونن از این بدترا میزاشتم یه زما...

منو یه بنده خدایی که ویسگون نداره:

وایب منو یه بنده خدایی و میده 🤡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط