{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر برای تو خیری داشت می ماند

دیدگاه ها (۳)

زیباست

من معتقدم

هرکه را خواهی شناسی همنشینش را نگر

من تسلیم تقدیرم

حرف حق

نیمی از من برای همیشه منتظرت می ماند و بخشی از وجودم بابت ند...

⚘️⚘️برای هم خیری بخواهیم به بلندای سرنوشت...🍃◍⃟🌸‌‌‌.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط