{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این دختر بهترینه

یعنی خوشگل ترین موتور سواریه که دیدم.✨🎀
من چرا به این اهنگ گیر دادم؟! یعنی خیلی دوسش دارم!



#Rebecca_Vibe
دیدگاه ها (۱۰)

پس من دنبالت میگردم تو بارون:)

to she.

برای yeon.

hello

کی گفته من به این اهنگ گیر دادم

عاشق اینم خیلی خوبههه اولین اهنگ ژاپنی که دوسش دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط