{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قفلی خودم

قفلی خودم
دیدگاه ها (۰)

‏کم حرف من، ‏اگه بگم با بند بند وجودم به حرفات گوش میدم، ‏بر...

‌‌ بیدار شدم؛صبح شده بود... ✨ و چاره‌ای جز دوست داشتنت نبود!...

بی مخاطب

بی مخاطب

جدیدا همه قفلی زدن رو این آهنگه البته خودم هم قفلی زدم روش 😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط