{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برام مهم نیست..

دیدگاه ها (۰)

اگه نبود.. واقعا نميدونم چی میشد و درک نبود اهنگ مثل درک این...

دیگه نخوابیدم..

هاها اره خیلی مهربونه

وقتی دیدی ازت ناراحت شدم بدون برام مهم نبودی کسی که برام مهم...

Rauf

دیگه برام مهم نیست کی میمونه، مهم تو بودی که نموندی :)❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط