{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گ

گ
توئیت تند و آتشین
ابوالقاسم طالبی علیه پزشکیان!

#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_سازشکار

امروز



ب ما یاد داد


حرف حق رو باید زد


پای حرف حق باید ایستاد



امروز ب ما یاد داد

حرف حق ممکنه فقط ۷۲ طرفدار داشته باشه

انی سلم لمن سالمکم



و حرب لمن حاربکم


و ولی لمن والاکم

و عدو لمن عاداکم

تو نمیتونی این رو بگی




ولی از طرف دیگ بری با امریکا ب مذاکره و بیعت و صلح و توافق



تو نمیتونی با گرگ بره بدرّی
با چوپان گریه کنی


تو نمیتونی پشت علی نماز بخونی
با معاویه چلو مرغ بخوری



متوجهی؟

اب و روغن هیچ وقت باهم قاطی نمیشن!


#منافقان

دیگ بدتر از امام حسین ع قرار کشته شیم؟


دیگه بدتر از حضرت عباس قرار کشته شیم؟


این دنیا چی داره؟ ک چار دست و پا چسبیدین بهش؟ ول کنش نیستین؟


این مرگ چی داره؟ ک ازش مثل سگ میترسین؟ و خفه خون گرفتید؟

امام زمان اگ الان باشه


با امریکا میجنگه؟

یا صلح میکنه؟


جواب همینو تو ذهنت بدی ، راه درست برات مشخص شده

من هیچ موقه نمیام روضه برات بخونم و بهت بگم امام حسین رو اینجوری کشتن ، حضرت عباس رو اونجوری کشتن



من همش میگم ، باید اینکارا انجام میشد و انجام نشد!

تا کار ب جایی رسید ک امام جامعه رو به قتلگاه بردن!


مردم

عاشورای شما امروزه!

کربلای شما همینجاست!


روز قیامت از تو نمیپرسن برا مسلم و حسین بن علی ع چه کردی!


روز قیامت از تو میپرسن برا سید علی و حضرت قائم عج چه کردی!

عمر سعد


یکی از مسئولای کوفه بود!


شمر

یکی از مسئولای کوفه بود

حرمله

یکی از اهالی کوفه بود

خولی

از اهالی کوفه بود

شبث

از اهالی کوفه بود


کوفه ای ک میگفت من شیعه خونه امام حسینم

من میخام پرچم کشور رو ب دست امام حسین بدم!




یزید اون سر دنیا تو شام تو کاخش نشسته بود!


مسلم رو کوفیا کشتن!

نه یزیدی ک اون سر دنیا بود!

🔴گزارش مهم شبکه تلویزیونی یورونیوز از نتیجه یک نظرسنجی: ۹۲.۱ درصد از صهیونیست‌ها «ایران» را پیروز جنگ می‌دانند؛ حتی جناح نتانیاهو چنین نظری دارد‼️

وحدت ما

حول نابودی دشمن ، نابودی اسرائیل و ازاد کردن قدس شریف هست

ن مسئولین و مذاکره و صلح و بیعت با دشمنان
دیدگاه ها (۱)

یادش بخیرقالیبافه هافیک نیوزا راست میگفتن یا قالیباف؟😁🛑قالیب...

همچنان داره مارو تحقیر میکنهو مسئولای ما میگن با عزت و شرف و...

هر شب برید کف خیابون مطالبه گری خونخواهی کنیدنریداوضاع بدتر ...

َ:ما خیلی پوست کلفتیممسئولای ما خیلی پوست کلفتنک با قاتل رهب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط