{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط میخوام زندگی کنم.

فقط میخوام زندگی کنم.
نه چیزی کمتر نه بیشتر.
دیدگاه ها (۰)

به کارما اعتقاد ندارم..شاید کم ولی زیاد اعتقاد ندارم.

بریم تو وایب زوتوپیا..

نیک...

من:

➕براى شاد بودن کافیست...کمتر فکر کنید،بیشتر احساس کنيد کمتر ...

میخوام تو ایرانم زندگی کنم:)#مود#حق#اقیانوس_میدزی#ایتزی#فوری...

میخوام هر لحظه عمرمو زندگی کنم:)#me

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط