{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

..^_^

حس می کنیم اینو قبلا گذاشته باشم 🤔
#اندرتیل
دیدگاه ها (۲)

عععع

دوتا ادیت

میم

کمیک پارت آخر

کی میاد اینو ست کنیم هر دوشون خوبن نمیدونم کدوم باشم خودتون ...

اینو قبلا گزاشتم؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط