{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید واست اسفند دود کنم،اینکه عاشقت شدم قسمت بود گلم...!😇

باید واست اسفند دود کنم،اینکه عاشقت شدم قسمت بود گلم...!😇💖
دیدگاه ها (۱۷)

چاو قشنگکم،دینو دنیاگم...!🥺💖

مواظب، همه لباسایه تو تنت باش...!🤌😉

رقص کوردی...!😙💖

حال خونه تخمی،حال بیرون تخمی تر...!🤧🥺

نمیدونم دود تو عکس هست یا نهاسفند دود کردیم الکی بعد کباب ال...

مامان...میدونی چیه؟ازت خسته شدم!خسته شدم از اینکه من باید هم...

مثل اینکه باید همچین کاری کنم 😔🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط