{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلت گرفته حق داری نه...🖤🙂

دلت گرفته حق داری نه...🖤🙂
#_کپی_آزاد💯💫
دیدگاه ها (۳۰)

ای وای گُلوم🤍نظرتون درباری این آهنگ :)؟

‏هیچ دلیلی واسه ناراحت نبودن نیست...🖤🙂#_کپی_آزاد💯💫

دل تنگ بود ولی غرور داشت...

ادیتورم

میگم دلت برای کی تنگ شده ؟ چه حالی داری؟ اگه میدیدیش چی بهش...

یا امام رضا🥹هر حاجتی داری اگه دلت تنگه بنویس یا امام رضا🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط