{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نام خدا بنده روانی تشریف دارم😅😅

به نام خدا بنده روانی تشریف دارم😅😅
دیدگاه ها (۳)

🫠🫠🫠

هعییی 🥲🥲🥲🥲

بدبخت😂😂😂

واکنش خدا: نههه نههه این بنده ی من حیفه بیفته دست تو، مثل خ...

درود رفاقت؟دو روزه یی کام نزارو اینکه بنده ، روانیم مشکل روا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط