{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلیا لیاقتشو ندارن🤞🏻

خیلیا لیاقتشو ندارن🤞🏻
دیدگاه ها (۳)

کاری به اون دختره ندارم عصبانیت من سر اون جداس ولی حتی افتاد...

....

فقط اون موفق باشید کوفتی آخر مرگه امتحان

همه جا آدم بد وجود داره (فن تاکسیک) ولی آدم های خوب انگار دا...

شخصیت دوم من که خیلیا دوسش ندارن.

حرف که خیلیا تخمشو ندارن بگن خدا مرده💔

لیاقتشو نداشت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط