{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط صبوری میکنم

فقط صبوری میکنم
هی صبوری 💔
همش صبوری💔
تا انتها فقط صبوری
دیدگاه ها (۰)

💔

گر بدی خوب هست💔آری بر شما هم میرسدs

خطاب به کسهای که اینجور زجرو فشاری به یه انسان بی گناه وارد ...

الاهی آمین 🤲

اره خاطره خوبی نداریم همش حسرت وازوهای دست نیافتنی ....هی

هی روزگار اوکی رعایت میکنم حتما...

✍️به قول ابتهاج : خون می چکد از دیده در این کنج صبوری ، این ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط