{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

بیا یه دروغ بهت بگم،دیگه برام مهم نیستی:)

دیدگاه ها (۹)

های گایز...پایه اید یه گپ تو روبیک بزنیم؟

هعی

حسود نیستم ولی سه‍م من نباشه نمیزارم از گلوی کسی پایین بره.....

تو که قول دادی نباره اشکم! داره صاف میشه نوار قلبم‌.

#به_وقت_دلتنگی تا حالا بهت دروغ نگفتم؛ ولی اگه گفتم دیگه مهم...

بیبی دیدی دیگه برام مهم نیستی؟...

دیگه برام مهم نیستی و نمیشی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط