{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

_ تو دنیای واقعی مال من نیستی

_ تو دنیای واقعی مال من نیستی
ولی تو خیالاتم نقش اصلی تویی!
#دپ
دیدگاه ها (۰)

اَسلَحہ لآزم نبود، تو بآ حَرفآت مَنو کشتی...!#دپ

اون موهای فرت لا دست کیه رام شدی؟(:#دپ

ولی به اندازه عمق اقیانوس آرام ...!دوستت دارم نازارگم:)#دلبر...

من قوی نبودم، حتی شجاع هم نبودم؛من مجبور بودم !#دپ

نقش اصلی تویی✨️🦋

اسپویل!

تو دنیای واقعی هم همینه 🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط