{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که خودم این مدلی ام

من که خودم این مدلی ام
هر کاری که میکنم نمیتونم خودم رو تغییر بدم 😂😐
شما تو چه ماهی به دنیا اومدین؟
خودم شهریوری هستم
دیدگاه ها (۱۷)

چرا باید انقدر حق باشه ؟ 😂😂😂

به نظرم لیسا مامان تمام کسانی هست که کره ای نیستن 😭😭💜

واکنش همه سال ها : Money, Money, Money, Money 💰💰

بریم برای امتحان کردن ؟😐😔😔

خودم خردادیم شما چه ماهی به دنیا اومدین؟؟

متولد چه ماهی هستی؟صبحانت چیه؟تو کامنتا بگون خودم شهریوری هس...

سریال ستاره شمالی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط