{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گر جنگجو بودم عشقت را از آن خود میکردم 🥀💔

اصکی ممنوع یعنی کپی ممنوع 🚫
لایک فراموش نشه دوست عزیز 🙏🌹
دیدگاه ها (۱)

دلتنگی هم عاشقانه است 🥀💔

خنده های شیرینم تو بودی که دگر نیستی💔🥀

گر می‌توانستم عشقت را برای خویش داشته باشم خوشبخت ترین

دگر بعد تو زندگی بر من حرام است 😅💔🥀

ادیت خودم اصکی ممنوع ، حمایت فراموش نشه 💗

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط