{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم نه

خودم نه
ولی ایدوارم شما یکی رو داشته باشید
دیدگاه ها (۴)

ریدمانی ژدید اماده باشید(بدون بیس و قالبه همش رو خودم کشیدم)

بچه ها تو جرعت حقیقت هستم گفتن عکس خودم رو بزارمپس در جریان ...

امممم این رو خودم دوبله کردم نظرتون چیه؟ امیدوارم دوسش داشته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط