{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂🤝

دیدگاه ها (۱)

چطور بود؟

یکیم نداریم سرش غیرتی شبم ولی خب همون بهتر نداریم😐🤝

😐💔

😍❤

اون دو نفری که همرو عاشق خودشون کردن! 🥹🤍

آبی💙🥹𐦍༘سـوال پســتـ☆اگه آبی رو دوست داری لایک کن🥹໒꒰ྀི๑ᵔ ᵕ ᵔ๑...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط