{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#ارشـامی آخه دیگه کیه که بتونه جای تورو واسم بگیره😜😜

#ارشـامی آخه دیگه کیه که بتونه جای تورو واسم بگیره😜😜
دیدگاه ها (۸۳)

#ارشـامی سیگار و فندک درد خیانت ای قلبه که 😜😜

#ارشـامی دارم میام ببینمت بپوش اون لباسی که بهت میاد😜😜

#ارشـامی وقتی که استوری منو ریپلای میکنی😜😜

#ارشـامی من اعتماد داشتم به آدما و اعتقاد داشتم به قلبشون😜😜

هرکی بگیره اینو واسم سگشم✨️

اخلاق همه چیزه💘نه پولنه دارایینه زیباییشخصیت و اخلاق شاید بت...

خوش به حال پرنده‌ها ،دلشون که بگیره ، زندگیشون رو جمع می‌کنن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط