{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هععیییی...جودم جودای قدیم

هععیییی...جودم جودای قدیم
دیدگاه ها (۰)

خودااااااا

هیچ ایده‌ای ندارم کپشن چی بنویسم پس عاااا

به خودت بگیر🫵

هععیییی!

هععییییاخرم نفهمیدیم 🤔

۶۵ هزار نفر داخل استادیوم، ۵۰ تا۶۰ هزار نفر بیرون استادیوم و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط