{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط اینو بهت میگم خدا لعنتت کنه که انقدر لاشی بودی

دیدگاه ها (۳)

چرا ما اینجوری انقدر بگیم به درد ما نمیخوره بازم نمیشه

هی کاشکی یکی بیاد تا حرف دلو بفهمه بدون چی تو دل ما هست

خدا لعنتت کنه جی وای پی.. استری کیدز🎀#اصکی_ممنوع❌ #استری_کید...

رهبری به شما اینو گفت و تبلیغ ملک تو دبی ‌کردی؟اینو گفت و وا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط