{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همین که خودتی

همین که خودتی
به اندازه کافی قشنگه... 🍓🌠
دیدگاه ها (۰)

واقعا خیلی خیلی چیز قشنگی گفت🔥

جان گرین درباره درونگرا ها خیلی قشنگ میگه:<<همیشه افراد ساکت...

🦋🌞

شاد بوده💖من اونجا بودمگریه آبغوره😢من اونجا بودم

زبان مادری اذری باشه

هیچ وفت به اندازه کافی عشق دریافت نکردم

ماه قشنگه ولی نه به اندازه تو، کوکی😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط