{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام ، شماها خیلی خوب اخلاق فاطمی (سلام الله علیها) رو ر

سلام ، شماها خیلی خوب اخلاق فاطمی (سلام الله علیها) رو رعایت کردید ! حیفه به شماهایی که فقط یاد گرفتید به مردم بدترین اهانت که لایق خودتون و..................هستش بکنید ! بعد از این چادر پوشش مقدسی که نماد بی بی دو عالم حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) هستش رو عوض کنید چون پوشش فاطمی شامل همه ی...نمیشه شامل ناسزاگویان به مردم نمیشه ! شامل توهین کنندگان به مردم نمیشه ! شامل تهمت زنان به مردم نمیشه ! بلکه خانم هایی لایق این پوشش مقدس هستند که خانم حضرت زهرای اطهر (سلام الله علیها) رو در همه ی زمینه ها ازجمله اخلاق مداری همیشه الگو و سرمشق خودشون در زندگی قرار بدن ! مگر مقام معظم رهبری ایران عزیز به رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر پزشکیان احازه ی مذاکرات ندادند ؟! پس ، این همه توهین و...برای چیه ؟!! مسئولان ذی ربط چه کسایی وظیفه ی جمع آوری این هنجار شکنان که متأسفانه در چند شهر هم اتفاق افتاده است دارند ؟! چرا اجازه دارند از اجتماعات مردمی سوءاستفاده کنند ؟!! شماها احیانا همون جماعتی تشریف ندارید که چند سال به جناب آقای دکتر صالحی انواع تهمت ها و اهانت ها که.....به ایشان و همکاران زحمت کش و پر تلاش شون کردید هستید ؟! چند سال به مردم دروغ ؟!! واقعا برای شماها و امثال شماها که در ایران اسلامی زندگی می کنید ولی ، اخلاق اسلامی رو بی رحمانه زیر سؤال بردید و می برید متأسفم ! همین شماها تندروهای افراطی از خود راضی باعث شدید بعضی یا شایدم بیشتر مردم از دین و مذهب زده بشند البته ما فقط باید از کلام نورانی خداوند متعال قرآن کریم و حضرات ائمه ی معصومین (علیه السلام) الگوپذیری کنیم نه انسان های عادی سر تا پا.....! اما متأسفانه این فرهنگ اشتباه جا افتاده ! در آخر برای خودم هم واقعا متأسفم که شماها رو هم وطنان خودم بدونم
دیدگاه ها (۰)

سلام این پست رو برای اطلاع رسانی گذاشتم : چون همچین جمله های...

سلام ، فردا سالروز ازدواج مولایمان حضرت امیرالمؤمنین (علیه ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط