{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کویین گابی بی لیاقت🥴💅🏻💔

کویین گابی بی لیاقت🥴💅🏻💔

اینا همش یه شوخی بودددددددد😂💔
دیدگاه ها (۳۳)

یه اصکی بی اجازه معذرت🙂😂❤️

یکی به من بگه اینجا چخبره 😂💔

بهش گفتم اندازه اکسو دوسش دارم ولی...

اع من... چیز ینی اع دوستم😂😂💔💅🏻😬

اینا انها لیاقت حتی یک قطره اشکی را دارند؟💔🥲

دقیقااااولی همش اینا کره ای بود...

اینا همش نمره ها🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط