{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

kawall 69478007

دیدگاه ها (۱۲)

تا میتونید نفهمید....

جوری که همیشه غمگینم

ببخشید اما یک روز مجبورم تنهات بزارم چون خستم از زندگی :)))

اصول اینجاست!این یکی دو روزه خیلی در مورد «اصول» حرف و گفتگو...

#اصحاب_کهف

ما جوانان بنی فاطمه اربابیم #اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج#یا_مرگ_یا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط