{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها اثلا حالم خوب نیست

بچه ها اثلا حالم خوب نیست
دارم به خودکوشی فکر می کنم
دیدگاه ها (۳۸)

اخی کیوتمتولدت مبارک

ککککککیییییییییووووتتتتتتت💗💖💛💜💚

اااااااااا💕

بچه ها اینو حتمااااا پخش کنینمی ترسم بلاییی سر......خدانکنهگ...

🥺

دوست دارم فعالیت کنم ولی حالم خوب نیستتتت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط