{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سکوت دردناکترین پاسخ من به بی وفایی های توست !

دیدگاه ها (۴)

من دهان بستم تو باقی را بدان!!!

تو دونسته بودی چه خوش باورم من!!!

یادم نمی کنی و زیادم نمیروی یادت بخیر یارفراموشکار من

پایان من میرسد نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد

تمام زندگانیم وقف شده به نام توستمستی قلب عاشقم از می ناب جا...

تمام زندگانیم وقف شده به نام توستمستی قلب عاشقم از می ناب جا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط