{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیشد اصلا شدی نیمه خودم :)

چیشد اصلا شدی نیمه خودم :)
H ❤
دیدگاه ها (۶)

هیچ جوره نمیدونم حسمو نسبت بهت چطور بگم :)امیدورام خودت بدون...

خط فکش........:))))

خیلی سم بود دلم نیومد نزارم 😂😂😂

اون چال گونش اخر منو میکشه ヅ

نفهمیدم یهو چیشد، ولی به خودم اومدم دیدم زندگی وقتی تو نباشی...

خودم نفهمیدم چیشد 🤔😂

ما اصلا نفهمیدیم چیشد میدونیححح اصلااااا🗿👍😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط