{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام

من الان مدرسه ام اومدم کلاس ریاضی
دیدگاه ها (۰)

اوتاکو ها در این پست اعلام حضور کنن بگن از چه انیمه ای خوشتو...

ولی این اهنگ:)

بچها بگید ببینم میخواید از این به بعد برای پستام سوال بزارم ...

سلامم✨

سلام من تازه اومدم🌼دخترمدرسه 11هستم🔪🔪

سر کلاس ریاضی یکمشو ادامه دادم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط