{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون اگه یاد من کرد(:🔗🖤

اون اگه یاد من کرد(:🔗🖤
دیدگاه ها (۰)

«از دردناک‌ترین‌حس‌های‌ممکن!…🖤🫀

هیچی بدتر از این نیست که تو دلت یکیو‌ یواشکی دوست داشته باشی...

آمریکا بوده‌ایم؛ برای همیشه از «ترامپ» به عنوان «مرد صلح» یا...

واقعا یاد اون روزا بخیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط