{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🥲🥲

🥲🥲
دیدگاه ها (۱)

یه چیزی میگم بهت شاید بخندی بهم😅

دلم میخواد برم کنسرت تتلو🥲

دلم داره یه خواهش💔

🖤🖤🖤

⎯ּ︭ 𝒯𝗁𝖾݁ꨲ 𝗏᮫𝖾ı𝗅 𝗐𖫱݁𝖺♱𝆬‌‌𝗌 𝗮 𝗌ꨲ𝗁᮫𝗋𖫲𝗈𐇽 𝗎𝖽 ‌ ᶻ اونا همه میـخوان...

اوخوداااا😀🎀𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎, 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠😊🙏copy❓به شدت ممن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط