{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ن رفیق بایده یادم‌ ن عشق ن خانواده💔🚶‍♀️🖐

ن رفیق بایده یادم‌ ن عشق ن خانواده💔🚶‍♀️🖐


#me
دیدگاه ها (۰)

#meما هنو به امر الله پا برجاییم👋🏻نیازی به بنده ها نی

#تا_تلخی_عرقو_نچشی_به_شیرینی_مستی_نمیرسی#بعضی_چیزا_به_دست_او...

اخرشو یادم رف.. 🌚🎀#me

ی رفیق داشتم ن ب دختر گرایش داشت ن پسر. پسر بود خیلی باش لاس...

ولی این خانواده ام فوق العاده ن:>> *به مایکلسونا نمیرسن✨️😌*

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط