{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واده خاک 🤗🤣

واده خاک 🤗🤣
دیدگاه ها (۱)

با احترام کیم تهرانی تقدیم می‌کند 🤣🤌👀

بگین ...خودم : به نظر من تو اصلا هم چاق نیستی 🥲🫀

بهترین رئیس 🔮🦄✨️

وقتی خیلی خفنی 😇✨️🖕🏻💋🤌

جواب بانو:

شوله دل مسکوه حسنی یاد سیز واده تیپی بولمدی خی راست سیز✍️🍃🕊️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط