{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایاااااااا چراااااااااا.....

خدایاااااااا چراااااااااا.....
چرا قسمتم نبودی فرهاد
دیدگاه ها (۸)

سلامتی اونهای که ما دیونه شونیم اما اونها خبر ندارن که چقدر ...

تو خیلی وقته ازم گذشت پس منم باید ازت بگذرم باید ازت گذشت......

خیلی برای دیدنت بیقرارم کی میبینمت....💞💞

دوروست میخندم اما تمام درد هام پشت لبخند پنهانه):

چراااااااااا

خدایاااااااا

آخهههه چراااااااااا!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط