{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پائیز یعنی....یک غم دیگه🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂😞

پائیز یعنی....یک غم دیگه🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂😞
دیدگاه ها (۱)

شرحی زحال وحالی زشرح نیست....

گر قیامت قصه باشدمن کجا بینم تورا.......؟

دوستای گلم....دوستتون دارم❤

سلام روز بخیر🌺

منتظر پائیز بسیار برگریزان از داخل زمستانیکه بذرهای اینده د...

دیگه زدم داخل فاز غم 💔

مادر یعنی:یار روزهای سختی...🖤🥀#مادر #غم #روزگارتلخ #ویسگون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط