{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگ که باشی از آسمون سنگم بباره

دلتنگ که باشی از آسمون سنگم بباره
بازم جاش خالیه بارون که جای خودشو داره...
دیدگاه ها (۳)

ستاره ی دنباله داره شبهای من نباشی نوری نداره شبهای من

این سکانس هیچ وقت فراموش نمیشه😄

ای کاش بدانه چنین مخامش🥺❤

😐💍😂

دل من گرفته ...کاش یه کم بارون ببارهکه بارون...فقط اسم تو رو...

آره هرکی جای خودشو داره... فیلم:زیرزمین

کسی ک دوست داره خارم باشی بازم عاشقت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط