{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مخاطب داره.....

مخاطب داره.....
دیدگاه ها (۰)

از این مسخره بازیا نداریم،تو هم حرف داشتی باید به خودم بگی ن...

یکی که اینجوری روت حساس باشهاغبکغینغمغبمغغثحغبخجهح🤌🏻🫠😁

ازت ممنونم

مریضی درمان شو!بی ادبی؟؟ ادب شو!

ادیت خودمهمخاطب؟ دارهمخاطب...

مخاطب داره خود مخاطب میفهمه

......مخاطب داره؟؟؟؟اره داره ......#junkook.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط