{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه از زیبایی ماه حرف میزنن ولی چرا هیچکی از زیبایی خورشی

همه از زیبایی ماه حرف میزنن ولی چرا هیچکی از زیبایی خورشید چیزی نمیگه ؟
دیدگاه ها (۰)

هیس کوچولو گریه نکنی هااااا 🥲

از اهنگای مورد علاقه ی دیگم این اهنگایی که وایبشون اینجوریه ...

عاشق این اهنگممم

همه ی موها قشنگن البته

ولی واقعا چرا هیچکس از زیبایی خورشید نمیگه؟

ماه بدون خورشید هیچ نوری نداشت اما همه از زیبایی ماه و درخشن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط