{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداحافظ...تا سال دیگه

خداحافظ...تا سال دیگه
دیدگاه ها (۱)

فاککککک

😄😄🤣🤣🤣

واقعا🥺نمیدونم چیکار کنم...دیگه خستم

ولی حیف....مامانم از هیچی خبر نداره

خداحافظ ای گلم جای دیگه قرار دارم😂

سلام....میخوام اکانتمو بپاکم....اوسی که میکشم حمایت نداره......

سلام قشنگام من دیگه نمیتونم بیام تو ویسگون و دیگه فعالیت نمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط