{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهم تری؟کسی رو ندارم برام مهم باشه پس

مهم تری؟کسی رو ندارم برام مهم باشه پس

فقط گوشیم برام مهه
دیدگاه ها (۰)

حال زیاده درک کن

مهربونه ؟ کاپ دارم

دختره چقدر شبیه منه

بازی هرم خوبه ارزش داره نگاه کن

دیگه برام مهم نیست ، هیچ احساس خاصی ندارم چون همشون رو دفن ک...

ولی من این استایل ها رو دوست میدارمم حتی قابل مسخره شما باشه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط