{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نبینین از ما گفتن بود من دیه تون رو گردن نمی‌گیرم🤷⁦🕳️⁩

نبینین از ما گفتن بود من دیه تون رو گردن نمی‌گیرم🤷⁦🕳️⁩
دیدگاه ها (۰)

دیگع نمی تونم😭😭😭🤕🤕🤕⁦🕳️⁩⁦🕳️⁩⁦🕳️⁩

داریم فشار می خوریم خیلی خوشمزه اس 😌😂🗿

دیگع نمی تونم بای🤕🙈⁦🕳️⁩

اتک بخوریم😂🔪

معنی آهنگو گردن نمی گیرم کسی هست گردنش بگیره 😳🫣

سومی رو اگه بیماری قلبی دارین ، نبینین😅💀فالو نمی کنی خوشگله ...

نمی دونم چرا عادت کردم ساعت های جفت رو اسکرین می گیرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط