{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخه تو تمووووم دارو ندارمییی🤤❤

اخه تو تمووووم دارو ندارمییی🤤❤
♡omidam♡
دیدگاه ها (۰)

🤤❤♡omidam♡

🤤❤♡omidam♡

یه سال دیگه گذشت....مرد من بودنت در کنارم چقدر زیباست یعنی خ...

❤🙃♡omidam♡

تمووووم شد!😫😅#طنز

مگه چی داره که من ندارم اخه قربونت برم همه دارو ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط