{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر بد .

چقدر بد .
اگر نباشد که
چه نفس کشیدنی ؟
میمیری
دیدگاه ها (۰)

تقدیم به کسی که حالمو خوب میکنه ✍🏻💝 ‌ ‌

JUST FOR YOU💞

پسهمیشهکنارتم 💖

غمگین نباشخدا آینده قشنگی برات آماده کرده

چقدر بد شددد😭🥺

چقدر بد اخلاق 🤣🤣

ایوای ما چقدر بد هستیمم🤡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط