{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا دیگه نمی‌خندم

چرا دیگه نمی‌خندم
دیدگاه ها (۰)

من و تو اومدیم این همه راه که غریب بشیم تهش باز 💔

این بد 💔🙃

من که چیزی یادم نمیره هر لحظه ممکنه برات بمیرم 💔❤️‍🩹

دارم کارماتو پس میدم حالم از تو بدتره 🙃💔

-چرا میخندی؟-نمی خندم دارم سعی میکنم گریه نکنم...

آنقدر اینو دیدم دیگه خندم نمیگیره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط