{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی واعن چیبگم

هعی واعن چیبگم
فقط براتون متاسفم
که از زندکی دیگران سوءاستفاده میکنید چون خودتون درد کشیدین پس باید اونا رم درد بکشن جمع کنید این مسخره بازیارو سال تمومشد شما هنوز یاد نگرفتید نباید فیک درس کنید تو بد زندکی کردی حقته یه زندی خوب داشته باشی ولی نه با سوءاستفاده از زندگی دیگران کی میخواید بزرگ بشید
دیدگاه ها (۷)

وایی عاشق اینممممم 😂

ممنونک.......

بلاخره یه این چنتا تا کارو نکن به درد بخور پیداشد😂

ایجانن 😏چرا ذهنیتت مثل من نیستت هااا؟؟

𝐀 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐣𝐮𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐞 𝐦𝐚𝐠𝐢𝐜 𝐨𝐟 𝐚 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐮𝐩 𝐛𝐫𝐮𝐬𝐡.PART⁴⁹...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط