{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد منم بمیرم و بیام پیشت ...

کاش میشد منم بمیرم و بیام پیشت ...
ولی مادرم نفهمه...🖤🥀!
دیدگاه ها (۰)

روحش شاد .‌‌..🖤🥀!

ولی هیچ وقت یادم نمیره .

منم زود میرم پیشش اون دنیا فقط ...منو بعضی موقع ها یاد کنید ...

جوری که این اهنگ با پسرا همخونی داره💜

ریندو صبرکن منم بیام پیشت باهم برقصیییممم💃💃💃💃

عیدت مبارک بابا جون امسال نیستی دلتنگتم از خدا بخوا منم بیار...

کاش کلا محو شم کسی نفهمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط